Dσ u κиσω αвσuт нeя?

My photo
武吉波浪, 马六甲, Malaysia
開開心心的過著每一天是她的目標。 她希望每天都能給到朋友開心的歡笑,給朋友希望與機會。♥

[_LET'S CHAT_]

Friday, 3 July 2009

Wat the...

My heart i getting hurt but no body know. When i very cool, it is meant by i am very angry or sad-ing...2day the whole day i nv talking so much wif every 1. i acting cool n emo~ because some of the reason, mayb i will become sot n even dun wanna talk wif any1... i dun like tis feeling, but hav no body can help me... i dun noe how to frend wif u all d, sry to say tat...

5 comments:

Unknown said...

....fxxk~

风流人物 said...

其实伤心说出来,或许有人可以帮到你.
但你不说,就肯定每人帮得到.
你青春豆越来越多了...哈哈

Zugzwang's Last Move said...

i feel ur sadness...

任性女孩 said...

要加油噢。。。
每个人都有自己的心事,挫折之类的。。。
其实我也跟你一样,真的很不开心。。。
可是不管怎样都好,都还是要再站起来重新来过。。。
加油加油!我滴好姐妹。。。

☆翼★ said...

erm,how about u o...3day no on9 ur heart aready hurt o?
怎么了哦?
你在学校有什么表情,我是不知道但只要你说出来我能帮到的肯定帮你啊。
不要说到自己好像没药医啦。
我看了都心痛勒。

☆开心与不开心只在一面之差就看你怎样去选择★

take care

happy every day yo...